uk Українська
ru Русский
en English
pl Polskie
de Deutsche
es Espanol

Внимание! Перевод сайта выполнен автоматически, с использованием Google Translate.

Главная (не только автобусы)
Ссылка только для роботов

Вернуться на список тем Сортировать по: автору.
Времени: возрастания, убывания.
Тема: 3523 - Вартість проїзду. Тальнівська версія.
Сообщений: 2, За период 11.01.2010 - 11.01.2010
11.01.2010 00:54:14   ( 7821 )
[somebody #138902]
Тальнівської станції. Ще раз хочу попередити про шахрайство з їх боку.
А адміністрацію сайту попрошу при можливості надати згадані документи.
11.01.2010 00:51:06   ( 7820 )
[somebody #138902]
Вартість проїзду. Я хочу попросити адміністрацію сайту дати правила надання додаткових послуг автостанціями. Справа ось в чому. На сайті Харківського ОПАСу чітко прописана послуга, яка надається їх АС, про продаж квитків на транзитні рейси. Дана послуга припиняється за 5 хвилин до графікового прибуття автобуса, і за надання цієї послуги стягується плата в розмірі 50 копійок. Чітко все прописано. Коли до прибуття автобуса залишилось 5 хвилин або менше, чи коли автобус вже прибув, плата в розмірі 50 копійок не стягується. Тим часом на автостанції ТАЛЬНЕ ЧЕРКАСЬКОГО ОПАС така плата стягується в будь-якому разі,навіть тоді, коли автобус вже прибув на АС, мотивуючи що це транзитні автобуси і (УВАГА!!!)ці 50 копійок забирає той транзитний перевізник. Люди звикли, вірять і платять. Мало того, там без всяких запитань проб"ють ще й багаж на 50 копійок! В правилах про додаткові послуги(дрібненько так, щоб у вічі не кидалось, ще й розмістили на висоті ) написали що послуга на транзит припиняється після прибуття автобуса (зверніть увагу, про 5 хвилин до прибуття згадки немає), але навіть при цьому нагло дурять пасажирів. Зрозуміло, є АМКУ та ДПІ, але хотілось би прочитати документ затверджений держорганами. На жаль не зміг знайти такий документ, де було б чітко прописано час дії такої послуги та те, яким чином надається така послуга як перевезення багажу. Зрозуміло, що пасажир сам повинен замовити таку послугу, а не вона має бути нав"язана працівниками АС. Також в обов"язкові послуги входить оголошення по гучному зв"язку про прибуття та відправлення автобусів. В Тальному це є необов"язковим. Обов"язковим лише є оголошення про необхідність купівлі квитка в касі, а про час прибуття можна й промовчати. Розміщений стенд з розкладами в жахливому стані, давно не поновлювався, читається дуже важко.
При цьому на сусідній АС Звенигородка такого жаху не існує. Ніяких багажів без мого прохання, ніяких плат за транзитний рейс. Оголошення про якийсь рейс лунають двічі, коли автобус ще не прибув(що каса розпочала та продовжує продаж квитків) та ще тричі коли прибув(про прибуття, продовження продажу квитків та про відправлення). Стенд з розкладами інформативний, букви великі, легко читаються людьми зі слабким зором.Часто оновлюється а оперативні зміни в русі відображені в оголошеннях. За все це Звенигородці великий респект! Тобто не можна говорити про політику ОПАСу, обидві станції входять до одного ОПАСу. Тут річ в працівниках
Реклама

---

Искать в заголовках сообщений : да нет
Точное соответствие : да нет

Вы еще новичек на форуме, поэтому включен режим "ТОЛЬКО ЧТЕНИЕ". Для начала попробуйте воспользоваться функцией поиска по форуму

 

page loaded from http://bus.com.ua © PV "API" 1999-2011     webmaster@bus.com.ua     На главную страницу
bigmir)net TOP 100